Το Scratch χρησιμοποιείται παγκοσμίως σε διάφορα σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Ο δικτυακός τόπος του Scratch έχει αναπτύξει μια κοινότητα από αρχόμενους προγραμματιστές, μαθητές, δασκάλους και ερασιτέχνες, που αλληλοπαρακινούνται να αναπτύξουν την δημιουργικότητα τους και τις προγραμματιστικές δεξιότητες τους.

Το Scratch έχει αναπτυχθεί από μια μικρή ομάδα ερευνητών στο Lifelong Kindergarten Group [1]στο MIT Media Lab.[2]

Το BYOB είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού, που στηρίζεται στη γλώσσα LOGO. Αποτελεί προέκταση του Scratch. Η νέα δυνατότητα που προσφέρει είναι η υποστήριξη διαδικασιών(δηλαδή εντολών που κατασκευάζει ο ίδιος ο προγραμματιστής και δεν προϋπάρχουν στη γλώσσα). Από εκεί προέρχεται και το όνομα Build Your Own Blocks(BYOB) που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει “φτιάξε τις δικές σου εντολές”.

Το Snap! (Πρώην BYOB) είναι μια οπτική, drag-and-drop γλώσσα προγραμματισμού. Είναι μια γραφική γλώσσα προγραμματισμού για την εκμάθηση προγραμματισμού ακόμα και από την νηπιακή ηλικία. Το Snap! αποτελεί  μια τροποποιημένη μορφή του Scratch σχεδιασμένη κυρίως από τους χρήστες Jens Mönig και Bharney Harvey. Είναι μια προσπάθεια να επεκταθεί η λειτουργικότητα του Scratch με την προσθήκη κάποιων νέων χαρακτηριστικών αλλά διατηρώντας τη φιλοσοφία του Scratch για να είναι εύκολη η χρήση του  και από τους παλιούς  χρήστες.

Στο η-μάθημα αυτό θα αναφερθούμε στο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τάξεων Moodle (ΣΔΗΤ) Moodle και -κυρίως- στη χρήση αυτού.

The specific Training Program deals with Electronic Commerce and Electronic transactions. Definitions of the Internet and E-Commerce are given and emphasis is placed on the course of e-commerce, its system design and the B2B category. The forms of e-business and B2B business transactions are analyzed. Furthermore, the advantages and disadvantages of e-commerce, its risks and forms are mentioned. Electronic money and online transactions are reported, transaction risks and security mechanisms are recorded. Finally, emphasis is placed on the risks of losing personal data but also on ways to protect it.

Didactic utilization and design with laboratory application in the Prezi and PixLR environments and Video editing

Στο παρόν σενάριο υποστηρίζεται πως η θεματολογία των συνθετικών εργασιών των μαθητών μπορεί να αντλείται από τις Φυσικές Επιστήμες διευκολύνοντας τον μαθητή στην κατανόηση ενός φαινομένου ή συστήματος αλλά κυρίως επεκτείνοντας τις γνώσεις του στον Προγραμματισμό. Κατά την υλοποίηση του σεναρίου "Επιδημία" εξετάζεται η περίπτωση υλοποίησης ενός ψηφιακού μοντέλου από μαθητές με την χρήση του περιβάλλοντος StarLogo TNG  στο Εργαστήριο Πληροφορικής.